onsdag 3 juni 2009

Nyårslöftet är UTE!



Å inne är nu midsommar-löftet! Jag har nu lovat Tesan att stötta henne i sitt renlevnadsliv. Översättning - Hålla oss ifrån alkohol, äta bra (vissa undantag för mig =D), och gå en mil varje morgon halv10. Åtminstone till midsommar.. Jag måste klappa mig på axeln och erkänna att fy vad vi är duktiga. Under vår promenix hade vi en miljaard olika samtalsämnen, från simpsonmoln till busskort och framförallt flygning. När vi provade å flyga kommer en bil och tro fan att vi skämdes haha. Det sjuka är att när jag va liten hade jag nån idé att jag faktiskt kunde flyga! No Joke! Så man måste ju prova om det fortfarande sitter i.. haha!



Sen drog vi till Tesan, kollade vad midsommar kommer kosta, la upp planer för lekar i bilen och gjorde checklista, spelade Guitar Hero och Singstar. Den där flickan har Waay mycket fritid, kommer aldrig vinna över henne haha, och videon innehåller när vi kickar ass på å rappa! xD hahaha, men vi fick ju rätt höga poäng även fast vi rappade helt åt helsicke =)

1 kommentar: