lördag 27 juni 2009

Konstigt Att Man Inte Rullar Fram


När Sebbe är här blir det jämt att jag äter mycket mer än vad jag brukar =) Idag har vi myst med Yogurt med jordgubbar och banan i ute i solen. Njutit till fullo eftersom Seb skulle hem sen. Vi körde Monopol på xboxet en snabbis med. Å som vanligt vann jag :D Så nu har jag döpt om mig till Monopolkungen! hahha, idag ska jag inte göra ett skit. Lite som vanligt :P Har storstädat och kollat på ölandsbilder som ska ut senast idag =)

Träffade Lalla och Tesan igårkväll /natt med =) Snackade av mig till tusen sen kom jag hem till att baby hade lagat Chokladbollar <3

2 kommentarer:

  1. häft. ingen bild på pajen, negerbollarna "negerhjärtat" :( du är en häftbulle.

    SvaraRadera
  2. Äss! Jag kan ju inte lägga in alla bilder heller xD

    SvaraRadera