måndag 8 juni 2009

Face Reality

Momma´s Boy och My New BFF? Vad är det för skit som visas på dumburken egentligen. Har just städat efter att Sebbe har varit här och hade tvn på samtidigt, helt plötsligt hör jag hur en brud gapar och skriker över att hon åkt ut utan att ha fått gå på en dejt. Varför gå med i ett program för att dejta? Gå till krogen, ragga på ett fik. Vad som helst.. Jösses, hade flyttat om jag hade vart med i ett program och gjort bort mig så xD Och tänk om en min pojkväns mamma hade valt vilken tjej han skulle dejta, undrar om han hade vart tillsammans med mig då :O? Det är ju olikheterna som gör att man passar ihop :P Men måste erkänna, det är lite roligt att se såna där program ändå. Nu ska jag få i mig lite redig mat, har bara ätit gröt och knäckebröd än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar