söndag 21 juni 2009

Blåslagen, midsommar i torsdags?

Livets längsta helg har just passerat, på både gott och ont. 5 tjejer drog ner i en minibuss till Öland, Gröndals Camping. Kan ju ta lite snabbt att det va hur naajs som helst, samtidigt som det va tjafs, härligt folk blandat med rena rama idioter, trashiga och snyggast nånsin. Dessutom va det precis lagom gött väder, gick från supervärme till spöregn och som försvann igen på 2 minuter. Vart inte en skur som varade längre än 5 minuter. Har ätit Färskpotatis och sill med jordgubbar och badat i havet. Orkar inte ta hela helgen med ord, kommer bilder så fort dem är samlade på datorn =) Men den bästa dagen va helt klart torsdagen! Ser ut som man har bråkat sönder med, blåmärken överallt, Adde snurrade runt mig som en jäla torktumlare och sen ramlade med mig vilket bidrog lite xD hahah, nu ska jag enbart ligga i soffan, helt slut. Sen måste jag bli pigg så jag kan va med baby!


1 kommentar:

  1. kul ni verkade ha det. alla dessa killar måste haft det lyx.

    SvaraRadera