söndag 31 maj 2009

Kyrkligt Möte

Upp och studsa vid 9, in i duschen, hitta kläder, sminka mig (har aldrig insett hur svårt det är att sminka sig när man fjällar xD) Sen tog jag tåget och mötte Sebbe. Tillsammans åkte vi till Blomsterjouren där vi fixade blommor och ett halsband till Melle som konfirmerades. Massa nytt folk som jag aldrig träffat trots att jag å Sebb har vart tillsammans i typ 4 år :S Kyrkomötet va som alltid otroligt tråkigt men på efterfikat va det mycket trevligt =) Sen åkte jag till Therese och hämtade nyckeln till hennes lya. Sen tog jag tåget till nässjö och jobbade. Backade 5000!! Helt sjukt!! Vaknade igen vid halv 9, trots att jag inte somnade förens vid 4 :S Klarvaken* Gick till tåget vid 11.05 men missade tåget! Det åkte förbi mig när jag stog och tryckte på knappen så gick tillbaka med mina blåser inträngda i obekväma klackeskor och la mig på Therese trädgård och solade -Nice- Drog hem vi4 , gjorde min goda fetaost-sallad och har bara suttit inne sen dess =) Älska söndagar.


Felvänt "S" & "A" =) Love*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar