söndag 28 juni 2009

Jobbigt Det Här Med Rubriker

Idag har det vart så där jobbigt varmt, kvavt och blää. Försökte ligga ute på trädgården först men blev helt cp av att det inte va något vatten i närheten så ringde runt till varenda kotte i hopp om att jag kunde dra med nån till Vättern men inget napp. Sen fick jag tag på Vickan som redan låg på Vätterstranden, men gick ingen buss så tog en timma innan jag kom iväg. När tåget rullade in i Bankeryd såg jag Jonna och Arian och ville helt plötsligt krampaktigt träffa Sebbe, så hoppade av. Förlåt Victoria * Väl framme så såg jag att han höll på med trädgårdarbete å jag är inte sämre så frågade vad som behövde göras. =) Jag trimmade och blev bjuden på hemmagjord pizza, mumma* sen gick jag å Sebbe ner till Attarpsbadet. Härligt med klor, sol och bastu ibland :) Har just ätit sill och potatis och kollar på Den Osynlige <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar