torsdag 11 juni 2009

Välkommen Till üllared Haha


Vadå lik? Jag förstår inte,, Så du menar att jag är liik min mamma?



Mamma skulle ju kommit hit idag men istället skulle hon å Janne åka till Ullared så frågade om jag fick följa med. Så vi drog iväg vid 4, jag har insett att förr i tiden så märkte jag inte hur galet mamma kör men det märkte jag nu. Drog 130 i snitt hela vägen dit. Dessutom va det ett superroligt program på P3, Nån utländsk som ringde runt till folk å kallade dem rasist när han inte fick prata med kungen osv xD.. Väl framme va det inte alls mycket folk, hur härligt som helst. Hade kunnat köpa hur mycket som helst men höll krampaktigt i plånboken. Blev mestadels mat men det är bra, Mat är bra! Haha =) Vid halv9 va vi ute i friheten igen så vi gick och åt lite mat sen åkte vi hemåt.

Hemresan va mycket trevlig, Det bjöds på Allsång från mamma, Janne och mig. Och sen lärde jag mig att det finns Rump-pushup hahah! Rolig dag!

2 kommentarer:

  1. lilla al fadji... kanske kan va de hahahah =) neeerd

    SvaraRadera
  2. hahha japp det va det xD så jäla klockrent! xD

    SvaraRadera