söndag 7 juni 2009

Ändrade Planer



Denna där Hanna har velat leka med mig idag men gav henne den dystra nyheten att jag skulle jobba i Nässjö.. När jag åkte in till Johanna och skulle hämta nyckeln till Victorias lägenhet ringer chefen och säger att jag får ta ledigt och för att inte göra stackars Hanna besviken så säger jag "okej" och drar tillbaka till Habo och till Hanna. Det va ju inte världens lättaste att komma på något att göra, drog en pizzaflööt på 95:an, sen smakade jag Ben &Jerry -glass sen va det nog, ut och leta bus men inget! Till slut ser vi ett gäng figurer i fjärran som vi skulle speja på.. och vilka va det? Om inte Paul, Jakob, Edman och Ojala. När dem skulle ragga upp oss fjortisar (som man kan bli lurad av två par rosa pyjamasbyxor haha) så insåg dem att det va vi så vi hängde på. Lyssnade musika hos Paul sen kom Andy å hans tjej med. Mitt i höjdpunkten, när man börjar släppa lös ringer Sebbe o säger att han är utanför mig. Så det va bara att leava stackars Hanii som inte kan sova utan sin baby och dra hem. Nu sitter jag i sängen medans Fidde och Sebbe drunknar i Spyro på Xboxet. Meeen har haft roligt med Hanii iallafall ;P

2 kommentarer:

  1. schnögggt:D
    porrigt:D
    vackert:D
    grasiöst:D
    kuk?

    SvaraRadera
  2. hahah, vart har du köpt den heta jackan edman?? xD micket bra!

    SvaraRadera