tisdag 30 juni 2009

Unikt*



Efter mitt och Victorias nattbad igår vaknade jag med livets värk i ryggen. Har sovit på min favoritsoffa men den ville mig inte gott =) Vi traskade iväg till Öb och sen gick vi på stan ihop. Max och en glass på det. Va sån härlig rea på Gina Tricot (Hittade en klänning ) till strax innan 5 då Vic drog vidare till jobbet. Men lagom till dess hittade jag Hanna som jag fortsatte gå på stan med. Gick till min nya favoritbutik som jag och Victoria hittade där man gör sina egna smycken. Mycket bra och efterson jag ÄLSKAR att pilla så va det perfekt för mig. Efter vårt smyckeinköp åt vi Suchi och sen åkte hem :) Har suttit ett tag och gjort smycken nu men va lite krångligt eftersom den mest nödvändiga saken till flätade armband inte fanns idag. Men är riktigt nöjd med resultatet :) Å andra sidan så har Sebbe vart konstig idag, nån som har en aning vad det är med honom? ^^, Imorgon blir det nog att jag är med mamma och Vickan =)

Snodde Hannas "Före-bild"

Resultat*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar