lördag 13 juni 2009

Det Kan En Ju Säg!

Nu jävlar!! Historien om mitt hår kommer här =)
Hade livets utväxt så bad Tesan att färga den blond. Tro fan att det blev helt orangt då! Tio minuter innan affären stängde insåg jag att detta skulle gå åt helvete så stress-sköljde ut håret sen kutade vi iväg till affären. Jag i korta shorts och Tesan med hårfärgen kvar i håret xD Ut i spöregnet, 3 minuter kvar! Vi hann! Väl inne köpte vi mörk hårfärg sen när vi kom ut hade det börjat cpregna ännu mer så vi drog in till Paul och Mattias, satt där i 2 minuter (i brist på annat) och sen hemåt igen. La i mörka färgen och när den är utsköljd är jag grön och röd istället!! Att det aldrig kan gå bra :O Sen kom Tesans killkompis på 15 vårar hit med, sen vid 01 drog hem :P På morron insåg jag att det va helt ORANGT! Paniken växte och jag ringde Gulletoria , hon fick fixa mitt hår och den kvinnan, hon kan hon!! Prima Ballerina, fett bra och vi drog ut på krogen för att fira till det hela =) Att det alltid blir nåt bra av katastrofer!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar