onsdag 10 juni 2009

Denna Dagen Är Underbar!

Kjelle är en riktig inspirationskälla. När jag mötte upp Tesan för att gå vår morronpromenad va vi inte taggade nånstans. Men så såg vi Kjelle mitt i samhället och då ändrade vi oss illa kvickt. Är det nån som inte tror vi klarar något så ska vi bevisa motsatsen! Och eftersom han inte trodde på oss så tog vi oss i kragen. Har haft världens bästa morgon ungefär. Har gått runt heeela Habo typ. Och shakat 90% av vägen så har gett extra mycket idag. Och sjungit.. Vi lär ju ha gjort en väldans massa folk lyckliga under vår promenad, så mycket liv som vi förde xD haha. Bättre start på dagen kan man inte få!

Men vad mötte man innan man va hemma? Jo , den hemska trappan, fy. Men nu är jag lycklig när jag är hemma. Ska äta havregrynsgröt och knäckemacka och jäsa tills jag ska dra in till stan och handla grejer till Öland bland annat, Naajs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar