tisdag 16 juni 2009

Dagarna Bara Flyger Förbi

Från blond med utväxt till orangt, till brun med grön/röd skiftning
till Prima!


Snart drar vi mot bättre platser. Till Öland för att vara exakt =) Har därför bestämt att va med Sebbe eftersom jag ska va borta ett tag sen. Så han har vart här sen igår. Men så va han tvungen att dra in till staden för att göra nåt med Fidde så då snackade jag med Hanna på msn där jag förklara mitt gröna hår så va lite cp spontana och drog till Ica och köpte YTTERLIGARE 1 (eller 3) hårfärger som vi slängde in. Nu är håret helt fucking prima! Sebbe gillar det med, eller det är vad han säger iallafall =) Fem pluppar helt enkelt!
En rolig sak då.. Kjelle ska göra en Volbeat-tatuering, själv så tycker jag att han ska skriva in "Alex" eller nåt liknande haha. Mycket bättre xD

2 kommentarer:

  1. Är håret bra nu då gumman?:) men la du i 3 färger igår?:) haha
    PussPuss

    SvaraRadera
  2. Nä 2 räckte xD men har sparat en till utväxten :P heheh, jo men det är bra nu, tycker jag iallafall :)

    SvaraRadera