onsdag 27 maj 2009

Smhi Lovar Sol




Men blev det någon sol igår, ja i några timmar på morgonen men när mötte upp Tesan för att gotta oss lite på deras trädgård går den lilla solen i moln :O hahah, så istället försökte vi oss på badminton, blåste dock liite för mycket heheh, så blev massa flumkort isället. Klippte mitt hår gjorde snyggot med =) Äntligen, nu kan jag kamma ut det :P haha,, Sen drog vi in till stan. På bussen blev det PussyCatDolls a´la Skoltiden längst bak i bussen. Gick till Donken innan balen började men mitt kort gick inte igenom men fick mina två cheseböögare ändå hihi ^^ När vi gick till balen kom det oönskade regnet. Och där sitter vi utan jackor! Sen kom Tesans kompis som jag tappat namnet på nu xD och efter ett tag frös jag halvt ihjäl så åkte hem. Senare kom Sebban och vi lagade makaroner och kollade på "Bloodrayne". Sen somnade vi. Myspys* Men lika fort som vi somnat skulle han upp till jobbet vid 7 :( jag som sov så härligt.. Har just varit och kollat lite praktikplatser i stormen som pågår och nu skickar jag bilderna från igår till Tesan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar