söndag 24 maj 2009

Frikiii Friday

I fredags så vad det jobb för hela slanten.. I Nässjö dessutom. Det började med en galen bilfärd med Sandra (snacka om roadrage haha) Skitkul. Började vid 9, inte en endaste människa där, satt å kollade på Talang och sen nån film tills 11. Vilka gör entré då, om inte Koffe, Chippo och co, Jäkligt trevligt måste en sääg. Hade väldans trevligt för kom massa folk som satt och spelade med mig. Och sicket flyt jag hade. Släppte knappt nåt =) Det roliga är att ju fullare man är desto mer vinner man haha!
Efter jobbet gick jag och köpte en kycklingrulle medans jag väntade på Sandra som va i Eksjö, när en utlänning började mucka med mig. Tur att Koffe redan hade blivit utslängd pga tjafs tidigare på kvällen, annars hade han nog hoppat på han. Men istället va Davve med å hans kompis som tog hand om mig. Sen säger Davve att han skulle till stan å hade fixat skjuts till mig med så blev lättare att Sandra åkte direkt hem så skulle jag få skjuts av Davve. Men under resan så ändrade chauffören sig så sluta med att jag SOOOV hos Davve. Hur kul är det inte att lyssna på någon som är skitfull i flera timmar innan man somnar haha.

På lördagen åkte jag, Koffe, Ela, Chippo och Davve till Biltema och jag slapp betala resan hem =) Vid 3 fick jag ett mess av Vickan att hon ville leka. Men jag orkade inte vänta till 5 så åkte hem och väntade... Klockan blev halvsex, slängde på mig kläder och drog till tåget. Och det värsta jag vet hände! Tåget åkte för tidigt! Sicken Stil! Så fick vänta på bussen och kom därför till Vick 50 minuter senare än bestämt. Fortsättning följer ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar