måndag 18 maj 2009

Idag har jag varit uppe på A6 med Sebbe och gått på Ikea, kollat på soffbord och skrivbord. Sen har jag varit inne på Elgiganten och kollat om jag får köpa en tv på avbetalning, vilket jag inte fick :( Så får fortsätta gissa vad som händer på min "enorma" tv.

Sen åt vi på Donken. Sebbes beställning lät som följer:
- Hej. En McCheese till henne, sen en.. Hmmmm.. en glass... (en paus) med Solero =)
Sjukt fult lät det. Sen sprang jag 2 ggr och köpte Cheesebörgers till Sebbe efter det. Trodde la vi va galna eller nåt xD haha

Roliigt avslut på tåget! När konduktören kom till min plats så va det en som hade tagit fel tåg. Stackarn va nu påväg till Skövde istället för till Nässjö > Stockholm. Det roliga va att hon och den super söta konduktören stod och skrattade ihop och att det kunde lösas. Det är så härligt att såna saker kan hända och man får hjälp att komma rätt tack vare dem snälla konduktörerna utan några sura miner. Det är riktig söööörvis xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar