onsdag 13 maj 2009

Svimma Frivilligt! :S

Läste i ett forum och folk som gör /gjort det upp till 500ggr! Så jag blev lite intresserad och framförallt chockad!

Om du är intresserad
av detta för att du vill prova själv ska du INTE läsa detta inlägget!

Lättaste sätter att svimma självmant är att hyperventilera när man står hukad mot en vägg, och sedan resa sig upp fort och ha en kompis som håller sina händer tryckta mot solar plexus medans du andas långsamt. Efter en stund kommer du sen att svimma!!

Egen Erfarenhet:
Själv tycker jag inte det är ett dugg kul att svimma. När jag hade piercat mig svimmade jag senast eftersom jag är rädd för blod. Det som hände mig va att allt svartnade för mina ögon, allas röster blev konstiga sen tappade jag all kontroll och det blev svart! När jag öppnade ögonen visade det sig att jag hade svimmat. SKITLÄSKIGT, har svimmar massvis med gånger och hatar det! Inget jag skulle rekommendera alls! Idioti om jag får säga mitt..

Vad händer och bieffekter:
Det finns en liten grupp människor med defekta artärer som inte öppnar sig igen efter en strypning av lufttillförseln. Skulle du tillhöra den gruppen så lär du aldrig vakna igen. Dessutom kan det lätt uppstå en hjärnskada - större eller mindre- när du har brist på syre.

1 kommentar: