onsdag 6 maj 2009

Vänder Livet Nu?

Idag gjorde jag intryck.. På intervjun alltså haha. Först va det gruppinformation å efter det enskilda intervjuer. Jag satt med en helskön tjej och pratade om allt, kändes inte ens som en intervju., Så jäkla härligt. Så imorgon börjar min kurs! :D

Enda hon skrev på sitt papper va : Alexandra Andersson.
Hahaha, sen sa hon att klart jag ska få prova på jobbet och gav mig tider för kursen och allt sånt. Stolt* Så efter imorgon får jag hoppas att jag trivs som fisken i sjön eller inte ;)
Intervjun får 5 pluppar

Träffade Gulleberit oxå. Satt på Donken med en glarre och en CheSe Börgare och tog igen allt sen sist! Sjukt vad saker o ting händer fort ;)
Bettan får 4 pluppar
(
5 om hon inte hade varit en TOFFEL!!! ;) hahah)

2 kommentarer:

  1. SV: Den kanske kommer dit, klänningen här var nyinkommen igår tror jag ;) så den kanske kommer till Jönköping också.

    SvaraRadera
  2. Grattis GulleAli va roligt för dig!:)

    SvaraRadera