fredag 1 maj 2009

Trumpetspel Och Körsång

Valborg började starkt med trumpetspel från musikskolan och barnen som sjöng in våren strax efter 10. Gick ut och hämtade tidningen och satte mig i solen! * När Sebbe vaknade kom han ut och vi gungade ihop lite. Sen åkte jag till Kusiiin och hälsade på. Lekte med min gulleNova! Teo hade blivit så stor med. Sen åkte jag till personalmötet där jag fick veta att vi inte jobbar på Karlsson längre, lite synd men trodde det va något viktigare eftersom vi blev akutinkallade dagen innan.


Sen åkte jag hem till mamma, min moster Bitte va där med, och Jannes mamma. När dem åkt rensade mamma sin ENORMA garderob så fick en hel kasse med kläder. Mamma skjutsade hem mig vid 2200 och så gjorde jag lite popcorn sen åkte hon hem.
Så har varit en lugn men härlig valborg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar