måndag 25 maj 2009

Första Doppet Med "Papparazzi"



Hahah, superdagen på länge xD Vaknade kl 10 med solen i ögonen, gick ut i solen och hittade ingen bra plats med alla barn springandespå gården, så ringde Tesan som följde med mig till Domsand =) Klart hon ville, å Kameran va ett måste, måste ju ha bevis på första doppet. Först å främst blev det rabattklassad glass på macken och på vägen till Domsand tog vi massa kort, å halvvägs tog vi ett av våra ökända "hoppkort" Väl framme i sanden ÄR KAMERAN BORTA!!! Då visar det sig att i skitpåsen va det ett hål! :O Paniiiiik hahah, då gick vi runt å letade efter den stackrs kameran, hur ska vi annars kunna dokumentera doppet haha, men hittade ingen :( Men eftersom jag å "Papparazzi" inte är bittra så gick vi tillbaka till stranden. MongoTesan sprang ut i vattnet, medans jag vill ha lite klass och hoppa från bryggan. Men fick man det?? , Neeeej, Hon drog istället ut mig i vattnet. Höll på att få en stroke. Vättern är inte direkt sommarvarm än xD På vägen tillbaka letade vi efter kameran men utan ett lyckligt slut, men roligt hade jag ändå. Främsta erfarenheten man får av sånt här är att ta allt med ett leende, fasen va långt man kommer på det :P
Vems va då felet? Tesan vill ju självklart skylla på mig, Meen, va det mitt fel att det va fint väder så man kunde bada, eller att det va hål i påsen, eller att NÅGON ville dokumentera doppet för
Tesan inte är trovärdig xD hahah

Så blir klagomål till Elgiganten som säljer kameror som springer iväg. Och till vädret som visade att det skulle bli sol! Blir man trött eller hahah. Så nästa gång får det bli en systemetkassa för dem är pålitliga och går aaaldrig sönder xD Bra Dag, Tack Tesa <3

2 kommentarer: