söndag 31 maj 2009

Karusellen Va Dum I Hövet

Kliver av tåget i Jönköping, där står hon, syrran! Long time no see, Tillsammans gick vi igenom staden som va fylld med massa rabatter och strunt då det va RixFm-festival. När vi gick till Mackmakeriet och skulle köpa en baguette ringde Ellan och Therese försvann. Resan fortsätter till Vickan. Vi drog oss ner mot piren. Satt där och glassade, öppnade upp en cider i solen, och medans vi njuter som mest så kommer Hanna, Jenniefer och Annie med mat som dem parkerar med framför oss. Va ju tänkt att jag å Vick skulle dra ut men vi tappade helt stinget. Så istället tog vi 2 CheSebörgarevar och mötte upp hennes syster. Gick på tivolit och Johanna bjöd mig på CP-KARUSELLEN EVER! Stog upponer i luften i typ 30 sekunder och man höll nästan på att ramla ut! Jag och Johanna klämde fast oss som idioter! Sen gick vi till dansbandet som spelade, dansade bugg. Slutade med att jag fick skjuts hem vid elva av Janne. Gick å la mig oh somnade som stock =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar