lördag 25 april 2009

First Things First

Tesan är alltid så busig =) Är så härligt om man känner för att göra något roligt så ställer alltid den där damen upp! I lööv it hehe, Va ute i det härliga vädret idag och insåg hur ensamt det va så tog direkt upp telefonen och ringde till Tesan.

När jag frågar henne om hon ville ut å gå eller något så svarade hon att hon bara skulle äta innan (och borsta tänderna får jag inte glömma) men att jag kunde gå dit så länge.

Så hämtade henne, sen gick vi till den "stora lekplaten" (som mest bara va en gräsplan, en kulle, en lekstuga å en gunga) å busade i körsbärsträdet!

Riktigt kul va det även fast jag höll mig på lägsta grenen. Har ju blivit feg med åren, så det va bäst att ta det säkra före det osäkra, medans dåååren Terese typ klättrade längst upp. Kände mig som en gammal tant som va livrädd för att hon skulle ramla och slå sig xD Haha.

Sen gick vi och tog en glass på Ica! Mmms


Mamma Edoff: Du ser naken ut!
Terese: Jaa, men vill ju inte få massa linjer xD
Förresten, ÄLSKAR TESANS MAMMA! haha, hon är så himla lik Tesan. Glad och sprallig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar