onsdag 15 april 2009

Elmiamässan

ATTACK! Victoria flyger in som ett yrväder rätt på oss. Japp, klockan va bara 8.00 och det va ju bara upp å studsa. Jag som känner yrvädret vet ju av egen erfarenhet att det är ingen idé att vara vrång så det va bara att ta sig upp. Våra kära norrlänning däremot, va fortfarande i chock när vi drog med dem ut på en promenad på Vätterstranden vid 9 :P Gött att ta vara på solen när den inte är besök allt för ofta.

När vi kom hem va frågan :
Vad gör vi nu?

Helt som det va, kom vi in på Elmiamässan som dem kommit till Jönköping för att se, å dem kunde ju inte åka härifrån utan att ha varit där uppe. Som tack för att dem fick sova hos Victoria bjöd dem oss. Oh herregud vilket råån måste jag säga. 500kr!! för mig å Vick! Hade jag aaldrigt betalat själv :P haha,, Vart inte så snygga bilar på Elmia om jag får säga mitt hehe, men trevligt umgänge va det och en jäkla massa folk.

Vi va som 2 förvirrade själar på Elmiamässan haha,, xD

Träffade även My long time, no see vänner Koffe och Chippo som kom i den nya bilen. Jäkligt kul att se dem en snabbis med =)

Lyckad helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar