lördag 25 april 2009

En Dag Full Med Tjejer!

Dagen började med bus i "stora lekparken" med Tesan som jag redan har berättat lite om. Sen Träffade jag Hanna vid tågstationen och vi åkte tillsammans in till stan där vi kollade lite kläder. Det roliga med oss är att vi går helt automatiskt till samma butiker. Vi kan kalla det men från skoltiden hahah, Vi hittade en jacka var, Riktigt najsiga* Sen köpte Hanna ett par skor med och jag hade ett "hemligt inköp" ;)

Sen kom Jennifer vi halv7 och vi satte oss utan för restaurangen mittemot O´Learys (har helt och hållet glömt vad restaurangen hette haha) och väntade på Jossan, Sen gick vi tillsammans in och åt Mongolisk Buffé för 138kr!! Skitbilligt med tanke på att buffén va hur stor som helst, kunde woka egna grönsaker och välja själv vad som skulle vara i, suchi och vanlig kinamat. Och man kunde desstum äta friterad banan med glass eller efterrättsbuffe efter maten =D

Jag provade Suchi för första gången med, vissa saker va riktigt äckliga men riset va gott! :D Och makin hehe. Vi hade mycket trevligt och samtalen flöt på. Pratade om allt och ingenting.


Fråga mig inte hur vi kom in på det där ämnet xD haha


Kom hem vid 22.00 och då ringer Jenniefer och frågar om jag vill med ut och gå med Naima, och eftersom jag är en nattmänniska och inte alls va trött så sa jag okej. Sen va vi ute och gick i ca 2 timmar och pratade om allt möjligt kul. Väldigt trevligt avslut på dagen.

Tack alla!

1 kommentar:

  1. Klockren kväll, först mat och massa skratt sen vandring på 2 timmar för att bli av med skiten, HAHA :)

    SvaraRadera