torsdag 10 december 2009

Skåningar Och 08or

Som en del kanske fattar av det tidigare inlägget så va vi ute igår. Blev att vi åkte från Habo lite väl tidigt så vi låg i 40 genom Bankeryd och hade väl 1 eller 2 upprörda förare bakom oss men fan va kul det va. Inne på Centrum shakade vi satan och sen kom en skum skåning och en ännu värre stockholmare och förstörde HELA våran kväll (stalkerss). Skåningen fattade man inte ett ord vad han sa och 08an va inte riktigt klok helt enkelt. Verkligen sjukt jobbiga xD Hahaha nä men skämt åsido. VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL :P Sen måste jag säga en sak. Vilken magkänsla jag och Tesan har eller. Efter att vi hade lämnat Anton så skulle vi försöka hitta vart Filip bodde, och vi visste bara att han bodde på bymarken. Och vi hittade typ direkt. Är man inte bäst då eller! Kvällen avslutades med att Terese nästan körde av vägen xD Humor ;)

5 kommentarer:

  1. Hitta direkt och vi kallas stalkers!? hmm...

    SvaraRadera
  2. Ni visste ju att jag bodde ett kvarter upp från vägen, och att det var nära statiol. Till och med min mormor hade hittat.. :)

    SvaraRadera
  3. vadå det visste vi ju inte alls!! :O Du sa bara bymarken och att det blev varmare :P Anton, du är en stalker ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte riktigt vad den moderna tappningen på stalker är... men om det känns bra att kalla mig det så vassegod=)

    SvaraRadera
  5. Den riktigt moderna tappningen för stalker är "Anton" hhaha ;P

    SvaraRadera