tisdag 1 december 2009

Älska / Hata

Jag HATAR folk som använder sina barnvagnar på bussen UTAN barn för att utnyttja gratisåkandet? Är man för snål för 25 kr? Plus att dem är påväg till affären för att använda barnvagnen som kundvagn? Är man tillomed för snål för en kundvagn för 5 kr som man dessutom får tillbaka? Piiinsat xD Jag älskar att man är för snål för 30 kr minus en femma som man får tillbaka :P


Å andra sidan ÄLSKAR jag att jag fick gratis mat idag. När man betalar med kortet ska man ju trycka "kredit" eller "konto". Jag råkade trycka fel och så killen bakom disken fick avbryta och göra om. Men det härliga va att när jag kollade mina pengar när jag åkte hem så hade det inte dragit en krona! Så Jäkla Naaajs! :D Jag antar att han va nyanställd och blev så hänförd av mig att han helt glömde bort att ta betalt igen xD hahha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar