onsdag 2 december 2009

Brandalarmet Går..

Vart på arbetsintevju idag. Jag va där 5 minuter innan.. När jag stod och väntade går ett larm... BRANDLARMET och följande lyder : Alla utrym lokalen! Vart skulle jag ta vägen nu? Skulle jag åka hem? Som tur va så kom dem ut nästintill lika fort och bad folk gå tillbaka in och att det va falsklarm. Intervjun gick mycket bra men hade ju inga referenser så va bara till att försöka hitta några. Nu får jag hålla tummarna att jag får det =)


Sen mötte jag upp syster som fyller 20 idag ! :O Köpte ett diadem hon ville ha och åt mat. Provade dessutom en skitbillig klänning som såg assnygg ut! Men kruxet med billiga klänningar är att dem sitter fett dåligt. Den va tajt runt rumpan , slapp runt magen och tajt vid bröst? Snacka om felsydd eller så har jag väldigt konstig kropp.


Nu är jag i hemmet. Apelsindoft sprider sig i lägenheten och alla julljusen är tända. Myspys för mig själv :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar