torsdag 3 december 2009

LillLördag!



Igår va jag spontan och drog till Tesan efter att hon skrivit massa på Msn att hon hade tråkigt och va rastlös. När jag kom dit satt jag och försökte få med en stel skåning ut men det va praktiskt taget omöjligt. Blev att vi åkte in till Centrum själva (som va hur länge som helst sen sist) Minnen kom tillbaka och så fort vi hörde das Musica så blev det shake och skoj. Det fula va att vi hittade Ando och satt och tjatade med han på ett ställe UTAN dansgolv när en idiotbrud ställer sig mitt i allt och börjar cpdansa. Alltså inte som en normal person som en väldigt väldigt skum person. Jag finner inte ens ord. Sen gav hon en kille en lapdans och gick till alla och bad om dans :S Asså skämt. Man blev värsta chockad xD hahha

Eftersom Ando och hans kompisar också skulle till Habo gic Tesan med på att skjutsa hem dem också, men problemet va att när vi kom ner till bilen och skulle åka hem kom vi inte in!!! Då hade låset fryst. Det sjuka va att jag läste Jenniefers blogg tidigare på dagen att hennes lås hade fryst fast och då tänkte jag (troligt att det händer) Och så gör det det! Hahaha, Livet. Efter att vi försökt komma in i bilen i en halvtimma så klickade det till och jag hörde Halleluja-kören. In i bilen och vi for iväg. När jag kom hem blev det spagetti och köttfärssås och sen Heroes. Blev sängen kl5! Naaajs,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar