lördag 14 november 2009

Världens Bästa Inlägg!!

Vandrade bort till Hanna vid 6 fullpackad som en åsna. Bar nämligen med mig Xbox och 2 gitarrer som vi skulle underhålla oss med under kvällen. Väl framme gick vi till Ica och handlade food som jag skulle bjuda på och när vi kom ut snöade det! Där hoppade vi runt och såg dumma ut när vi skulle fånga snöflingor. Sen blev det som sagt mat för hela slanten med lite Guitar Hero och alkohol på det =) fina fisken.. Strax innan 12 kom Tesan och Karolina och det blev lite spel till. När Hanna hade dött lite i soffan studsade hon upp och gjorde snabbkaffe (utan koffein!!) och blev direkt hyperstirrig och galen a la´Hanna. SKITBRA KVÄLL! Slutade med att hon följde med mig hem och kollade film =)



Hon försökte ge mig dåligt samvete så jag inte skulle lägga ut denna UNDERBARA videon men det finns inte en chans i världen att den bara ska ligga på datorn och ruttna bort!!! Mohahah i´m evil and i like it!

1 kommentar:

  1. HAHAHA KLOCKRENT Ali kanon inlägg verkligen ett skratt förlänger livet o det gör det ju Veerkeliigen.

    :):):)

    SvaraRadera