torsdag 19 november 2009

Unlucky?



Idag började jag kl9 med matte och sen skulle både jag å Tesan ha Naturprov kl1. Men hon hade bestämt sig för att va duktig och skulle ta bilen in på morgonen och simma. Hon kommer till mig halv9 och jag slår igen bildörren. När vi ska bege oss så startar inte bilen. Den lyser inte ens utan är helt död! Hon ringer då Göran som kommer och startar bilen med startkablar men eftersom den är lite opålitlig kunde vi inte åka med den bilen in så Göran lånade ut sin men den hade ingen bensin! Då åkte i till macken. Men hittar inte hur man öppnar tanklocket och det gick inte få tag på någon. Man kan ju inte med att gå in på macken och fråga hur man gör. Vi åkte iväg igen utan att ha tankat. Jga va helt säker på att vi skulle få soppartorsk nånstans men icke. Kom till slut fram till skolan. Hade vårt prov och det gick nog bra för båda tror jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar