torsdag 12 november 2009

Hur vet man att man är trött satan?

Jo, när man går till bussen och ringer Tesan och säkerhetskollar vilken av alla bussar man ska ta så vi tar samma in till skolan så säger hon:

Alex, det finns 3 bussar. Alla är 114! Ta den som går till Cigarren okej.
Jag hajjar ju läget och säger Okej!
2 minuter går och jag har satt mig på en varm buss men är fortfarande osäker så ringer upp igen!
Jag sitter på 404 till Jönköping baby? Är det rätt eller?!
Hahhha förgyllde hela dagen i skolan.

Väl i skolan så gjorde vi ett test och skrev kärleksfulla meddelanden till varandra. Notera att jag skrev det understa innan hon svarade översta ;)


1 kommentar:

  1. Ja vilka människor de finns :O
    Man blir ju så arg, stackars familjen blev ju alldles upprivna, inte tala om systern som skrek så. :(

    SvaraRadera