måndag 23 november 2009

Today

För att sörja gårdagen så unnade jag mig själv med en banan på morgonen när jag drog till skolan. När jag kom fram så hade vi fått en vikarie. Och vaad va orsaken. Ni kan inte ens gissa ... Min lärare hade festat hela helgen så hans kompisar hade ringt och bett om att han skulle få ledigt. Jävla skämt helt klart. Hade så tråkigt att jag fyllde ut lektionen med det här :

När lektionen va slut insåg jag att det inte bara räckte med en banan och begav mig till suchibaren! Underbart. När jag kom hem åt jag Ooohlala. Sebbe dränkte sin suchi i wasabi och soya. Värsta förstörde det goda :P Har spelat WOW med för att Sebbe ville men jag kan inte sitta i ens en halvtimme för det är blir långtråkigt så Sebbe va rätt snabb på att ta över vill jag lova. Nu är jag hungrig igen och ska äta en gång till :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar