tisdag 7 juli 2009

Sjuk Natt

När jag och Terese beger oss ut på äventyr då blir det verkligen ÄVENTYR. Inatt va vi ute på en utav våra vanliga Crazy Nights och röjde i Habo. Det är så här man gör när man vägrar agera sin ålder xD haha. Blev att jag och Terese va ute och dampade i samhället i nästan 3 timmar tills HON knockade mig på parkeringen :P Då drog vi till mig och eftersom Terese är bekväm hos mig så bjöd hon hem Kim och hans kompis Jon, så försökte vi kolla på en film. Gick inte allt för bra. Så vid halv5 gav vi upp och vi gick och la oss. Men 5 timmar senare väcker cpt mig! God Morron , god morron! :P Nu ska jag laga mat men lite bilder på det =)


2 kommentarer:

  1. lägg av nu! Hur ska jag kunna knocka dig om du hoppa på mig bakifrån? ;P

    SvaraRadera
  2. För att du skakade med huvudet som en epileptiker ;);)

    SvaraRadera