söndag 26 juli 2009

Osämja? Krogrunda?

När jag sitter som härligast i min soffa och glor på tv så får jag veta att Terese och Lalla ska festa så det blev att jag drog till Terese på fest =) Det hemska va att redan INNAN jag va framme hos Terese så hade jag får skavsår på båda tårna. Trodde allvarligt talat att fredagen den 24/7 skulle bli min sista dag i livet! Jag , Terese och Lalla förfesta hos Tesa, sen drog vi in till stan. I staden va det
EN JÄVLA MASSA KRÅNGEL! Tur att jag å Tes aldrig tappar suget så vi hade livets härligaste kväll ändå. Centrum kryllade av folk men va även inne på O´learys ett tag. Shakade till en förbannelse, trots mina skavsår från Hell! Träffade dessutom min nya fotobundis :P haha, Så är nog troligtvis miljonär efter helgen :P Dessutom har jag haft min privata bartender ;) Mycket bra jobbat Robin! =)






På natten drog vi hem till Terese och hämtade chips! Snacka om livet! Vi tog med dem hem till mig, åt upp det och gick och la oss, Goodie great kväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar