söndag 26 juli 2009

Saturday Night Live





Vaknade upp odrägliga och äckliga till ett sms från Caro! Jaha då va man medtvingad på party IGEN! Vi drog upp energin med en pizza vid 12, gick hem och la oss en stund igen. Sen gick vi på´t. Skaffade alkoholhaltiga drycker på systemet sen drog vi hem till Terese! Sen vid 6 kom Caro o festen va igång. Mycket roligt idag med men dagen tillbringades på O´learys istället.

Gårdagens händelse!!! : Man får inte ta med sig alkohol ut MEN jag satt precis utanför och hade alkoholen innanför och varje gång jag drack så hade jag innanför huvudet xD Helt plötsligt tar vakten tag i mig och gapar nåt om hans 12åriga son lyssnar på allt han säger? Då känner jag såhär, ser jag ut som hans 12åriga son! Snälla. Man skulle dricka innanför å jag gjorde det. Kruxet va att man ska göra det med HELA KROPPEN! Ooj oj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar