söndag 31 januari 2010

Grattis Till Mig :D

Då fyller man 22 idag :D

Hade jättekul igår med 2 underbara flickor som gjorde hela min dag. Först blev det en pizza och några drinkar hos Hanna och sen bar det iväg mot en överraskning. Jag hatar överraskningar men fick helt enkelt ställa upp :P Det jag fick veta va att jag skulle bli svettig :O

Vi kom fram till racketcentrum kl6 och så blev det ölbowling. Eftersom planer hade ändrats så höll Hanna och Tesan på att få betala nästa 1000 kr men så kom några killar och köpte en bana av oss ! Lycka :D Sen blev det O´Learys, shotbricka på Amor och sen Centrum. Senare träffade vi Lucas som mådde skitdåligt så gjorde vi honom sällskap tills hans buss gick för sen kunde Hanna ta hand om honom. Men det roliga va att hon tappade bort karln på bussen xD

Jag och Tesan drog in till Centan igen och skakade rumpa! Idag har man väl träningsvärk från hell! Speciellt i vänstra skinkan. Det har vi allihopa gemensamt hahah.
BÄSTA TJEJERNA :D <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar