onsdag 27 januari 2010

04.20 Inlägg

Om Du Visste Hur Mycket Du Betyder För Mig I Tråkiga Tider
Älskade Guitar Hero xDOkej folk. Klockan är 04.21.. Och vad gör jag uppe? Jo jag sitter och spelar Guitar Hero. Då kan man fråga sig varför man gör det kl4 på natten? Svaret på den frågan är för att jag inte kan sova för Sebbe inte sover hemma tror jag :O Finner ingen ro. Ligger stel som en planka i sängen utan att somna! Det sjuka är att det verkligen lyser galning i min blick också om ni ser det xD Men det är för att jag är så satans trött men kan inte sova utan baby. Hela min sömn har blivit fuckad nu när han är borta :O Brukar den aldrig bli annars? Jaja, Nu ska jag spela en stund till
så kanske jag blir trött.

Annars får jag säga godmorgon till dem som snart ska upp och jobba =) GODMORGON!

6 kommentarer:

  1. Avatar var grymt bra faktiskt, jag hade inte så stora förväntningar men jag var helt faschinerad utav filmen.
    Otroligt vacker och bra handling.
    Den måste ses:)
    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Awe Ali söten då. Jag fick tispet att ta en kudde och klä den med en t-shirt som är stefans i ditt fall Sebbes, har inte prövat men kanske du ska?:D

    SvaraRadera
  3. Du är så vacker! Måste bara säga det först :D, haha så : Jaaa, haha va bra!! :D de är väldigt sköna, och perfekt apå vären/sommaren till slitna jeansshorts :)

    TACK DU UNDERBARA KVINNA!!<3

    SvaraRadera
  4. Var de din syster som tatuerat den "blomkvisten" ali?

    SvaraRadera
  5. va världen är liten :) hihi
    Hon o jag har ungefära samma smak då;)

    SvaraRadera
  6. Svar: Åh, tusen tack! Vad snäll du är! :D

    Jobbigt att inte kunna sova! :(

    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera