onsdag 20 januari 2010

FEST!

Nu har jag tagit mig i kragen och ska berätta lite vad som hände i fredags :D Då förfestade jag och lillasyster hos henne och sen blev det O´Learys och massa dans. Hon hittade nån tjusig kille men han va för liten xD haha (intern humor) och så fortsatte kvällen med shake för hela slanten. Efter stängning blev det Chicki Mama för min del och sen drog vi iväg på "rave" utan en enda människa. Verkligen värt tiden och sen fick vi skjuts hem :D Hemma kollade vi på tv tills vi däckade som små duvor :P Hahha. Blev givetvis en video och lite bilder =)





Jag vet att vi ser cpiga ut med det är ju det roligaste sättet att festa på =D

1 kommentar:

  1. Hejsan! :)

    Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!! Tävlingen avslutas imorgon eftermiddag så du har fortfarande chans att vara med :)

    Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera