tisdag 5 januari 2010

Bus Med den där Hanna

Klippi Klippi, I måndags åkte allt mit hår av och som stöd hade jag Miss Hanna med mig :D Känns väldigt kort nu när man är van vid rätt så långt hår. Men nu är man ju en i gänget bland dem korthåriga i Habo :P

Har lekt med Hanna nu i 2 dagar och vi har haft massa kul. Satt och kollade på medans Hanna klickade hem en "Helge" som kan hålla henne varm om nätterna och så har vi lagat massa mat precis som vi alltid gör när vi leker. Igår blev det även hemmalagad suchi som Hanna-gull överraskade mig med när jag duschade (Låter som värsta lööööve-paret xD) Ytterst Mysigt.

Idag är vi helt utslagna och vi har bytt av varandra när vi har vilat :P Hem kan man ju inte heller gå för att vila kan man inte göra pågrund av Sebbe, och sitta där och glo när han sitter vid datorn lockar inte heller. Behöver något uppiggande PRONTO!!!

Jag och Miss Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar