tisdag 4 augusti 2009

Galet Som Vanligt!

Har Porromvandlat Terese idag! Så numera är hon bimbo-blond :P haha, Nä men det är väldigt tjusigt =) Samtidigt som jag färgat hennes hår har jag lagat mat plus kladdkaka. Mycket bra jobbat tycker jag. Sen följde jag med henne till Friskis. Bilresan dit va givetvis Galen. Videobevis på detta! Hon blev så distraherad av min video att hon missade avfarten till Mariebo och vem skyller hon på om inte mig! "Alex , varför säger du inte till!?" Haha roligast!


Sen för att fördriva tiden innan jag skulle till jobbet åkte vi till Maxi, gick två varv sen kom ho på att hon ville ha en Mer. Jag tar Mer-flaskan och skakar den!
Alex: Jag skakar bort kolsyran nu *ironi*
Tesan: Men det finns TYYP ingen kolsyra i Mer.
Hahah, klockrent!

2 kommentarer:

  1. Det roliga är att man till och med ser att vi åker förbi där jag skulle svängt!! ;P Alltid kul med dig darling.

    SvaraRadera
  2. Hahahha jag vet :P Såg det med =)Man har alltid roligt med dig med snyyggo!!

    SvaraRadera