tisdag 25 augusti 2009

Back 2 School

Låt er inte luras av bilderna. Den här dagen va inte rolig!

Helvetesdagen från HELL. Det märktes att man hade börjat skolan igen ska jag tala om. Det va superviktigt att man skulle komma på dem första lektionerna men det hade blivit fel på mitt schema först och främst så hade inte psykologi på måndagen utan tisdagen. Dett innebar att jag nu hade 3 timmar innan nästan lektion. Vad skulle jag och Terese göra? Jo vi bestämde oss för att åka hem till mig och äta å sen åka tillbaka igen. Och sugkonduktören tog betalt för mig som vuxen desstutom! När vi åkte tillbaka va den lektionen inställd! Vad händer med mitt liv. Den dagen påminde mig varför jag ogillat skolan. För det är ingen koll på nånting!

Poängen med den här bittra berättelsen va att jag hade fyllt på mitt busskort med 200 spänn som skulle räcka hela första veckan MEN gjorde av med 80 kr redan första dagen när vi (läs jag) inte hade EN enda lektion. *Bög*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar