torsdag 22 oktober 2009

Barnasinnet kvar

Fy fan för livets dag! Åkte med Terese till Rosenlundsbadet idag!
Först va vi värsta tanterna och drog 10 längder i motionbassängen men sen kom barnasinnet tillbaka.. och fort gick det =) Massa bus i vattnet woho, Såg nog dessutom ut som såna hoes :P
Dagens händelse va fasiken när vi skulle hoppa på den här skumgummigrej. Jag sitter redan på ena sidan och så ska Tesan upp. Hon tror att hennes bikini ska åka ner men som den peppare jag är så hejjar jag på : Hoppa på nu! Snabbt, jag täcker dig. VAD GÖR KVINNAN DÅ. Hon tar livets sats och flyger upp.. Allt svartnar.. Hon har gett mig en knock från hell HAHAHA, världens roligast! Vi avslutade med fika/mat/bubbelpool/bastu och tyst hån av en tjej som skulle hoppa in i badet med 50kg smink! Naaajs**


Det sista gullebarnet sa när jag klev ut ur bilen i Habo va : Hoppas detta kommer hamna i bloggen! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar